Home » כללי » מר וגברת לי, אסיאתית בלב תל אביב

מר וגברת לי, אסיאתית בלב תל אביב

מסעדת מר וגברת לי, היא מסעדת הקונספט החדשה של השף שאול בן אדרת. המסעדה ממוקמת ברחוב ניסים אלוני, בתל אביב, בקרבת מסעדת התרנגול הכחול, ששייכת גם היא לשף אדרת. בדומה לשף אדרת, גם המסעדה החדשה שלו צבעונית, ססגונית ותוססת, אשר מתיימרת, ואפילו מצליחה להביא את המזרח הרחוק ללב תל אביב.

מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי מורכבת מחלק חיצוני ומחלק פנימי, כאשר שני החלקים משתלבים יחד בצורה מושלמת, ומעניקים תחושה אסיאתית למקום. ספות ססגוניות, כריות בצבעים שונים, בודהות פזורות ברחבי המסעדה, גזיבויים מעוצבים וגם בר שתיה חריפה פנימי וחיצוני, הם רק חלק מהפרטים אשר הופכים את המקום לפנינה אסיאתית מיוחדת. הכניסה למסעדה מנתקת את האורחים מן העולם התל אביבי שבחוץ, ומכניסה אותם לעולם שכולו במזרח.

מה אוכלים?  

כפי שצפוי, התפריט של מסעדת מר וגברת לי כולל מאכלים אסיאתיים מיוחדים, מסגנונות שונים, אוכל רחוב יפני ועוד. בין המנות השונות ישנו תפריט סושי משתנה מיום ליום עם ספיישלים מיוחדים, סשימי, שיפודים יפניים, מתאבנים ומנות ראשונות, מוקפצים, מאודים ועוד. כמובן שלסיום הארוחה תוכלו לבחור מבין מגוון קינוחים יפניים שונים. התפריטים במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי מגוונים, ומכילים סגנונות רבים של מאכלים אסיאתיים. הגיוון הרב מאפשר לכלל האורחים במסעדה לבחור מנות לטעמם, וליהנות ממאכלים בסגנונות שונים. אין ספק שאדרת לקח את האוכל האסיאתי רמה אחת קדימה, ובחר מנות המדגישות את הניחוחות והייחודיות של סגנון האוכל הזה. ישנה מנת שניצל שאתם חייבים לטעום!

הסיפור מאחורי מר וגברת לי

את הסיפור מאחורי מיסטר אנד מיסיס לי אוהבת אדרת לספר. כאשר נשלח השף לנסיעת עסקים ליפן, הוא נתקל בבר קטן וביתי הממוקם בלב ליבו של אזור סואן. סקרנותו של אדרת הובילה אותו אל המקום, ואת החוויה שעבר שם הוא לעולם לא ישכח. לצד העיצוב הפשטני והסטנדרטי של הבר, הוגשו לו מאכלים אסיאתיים מיוחדים ומגוונים, אשר היו חגיגה לפה ולעיניים. לאחר שבירר מי עומד מאחורי המאכלים, גילה כי את הבר מנהלים זוג אוהבים יפני, בעל ואישה, העונים לשם מר וגברת לי. אדרת הוקסם מאהבתם של השנים זה לזה, ולאוכל אותו הם מכינים, והחליט לפתוח מסעדה בסגנון דומה שתיקרא על שמם. כך נוצרה מר וגברת לי, מסעדת קונספט ייחודית בלב תל אביב הסואנת.

שירות ומחיר  

השירות במסעדה הוא ברמה גבוה, כמו בשאר המסעדות של השף. המלצרים בקיאים בתפריט ובמנות השונות, ויודעים לתת המלצה במידת הצורך. האוכל מגיע חם, וההמתנה אינה ארוכה, גם למנות מיוחדות. המחירים במסעדה אמנם לא בין הנמוכים בשוק המסעדות האסיאתיות, אך הם בהחלט סבירים ונוחים לכל כיס, והתמורה המתקבלת שווה הרבה יותר. אם אתם מעוניינים בחוויה קולינרית יוצאת דופן, המשלבת קפיצה קטנה למזרח הרחוק, המסעדה החדשה של שאול בן אדרת, היא התשובה בעבורכם.