Home » בתי קפה ומסעדות מומלצות במרכז

בתי קפה ומסעדות מומלצות במרכז

סקירת בתי קפה ומסעדות מומלצות במרכז

ערי המרכז שלנו, מציעות לתושביהן בחירה בין מגוון מסעדות ובתי קפה ברמה גבוהה. רק בתל אביב, תוכלו למצוא מבחר נרחב של בתי קפה ומסעדות אשר מלאים בלקוחות בכל שעות היממה. בין בתי הקפה והמסעדות הללו, קיימים – הקופי בר, דיקסי, מסעדות גורמה, מסעדות טבעוניות, מסעדות סיניות, מעדניות, מאפיות ועוד. מבחר המסעדות ובתי הקפה, מאפשרים לכל תושב או אורח אשר הגיע לביקור במרכז, ליהנות מבילוי נעים וטעים בכל שעות היממה.

מגוון בתי קפה משובחים

מקס ברנר

מקס ברנר

בין מגוון בתי קפה פופולאריים, תוכלו למצוא את מקס ברנר. מקס ברנר הינו בית קפה אשר מתהדר במשקאות משוקולד איכותי, ולפיכך, הוא מושך את כולם. בין משקאות השוקולד, תוכלו לשתות קוקטיילים על בסיס וודקה וניל, סוגי קפה שונים, תוכלו ליהנות ממאפים, ארוחות בוקר, בשרים, פסטות ועוד. בית הקפה נמצא ברוטשילד 45, תל אביב, ומספרו – 03-5604570.

אם אתם מקפידים לאכול מזון בריא וצמחוני, תוכלו לגשת אל בית קפה שכונתי אשר נראה “מזה”. בית הקפה נמצא בקומת קרקע בתל אביב, אך הוא שקט ונעים. בבית הקפה הבריא, תוכלו למצוא אורז מלא עם ירקות קלויים, קינואה, טחינה, טחינה עם סלק, מנות חמות, סלטים, קפה ומאפה ועוד. בית הקפה נמצא ברחוב אחד העם 51, תל אביב, ומספרו – 03-6299753.

הסטודנטים הרוחניים שביניכם, ייהנו מבילוי בבאצ’ו אשר מציע מבחר נרחב של גלידות. במידה ותבחרו להגיע אל באצ’ו אשר נמצא בתל אביב, ברחוב קינג ג’ורג’ 85, תוכלו ליהנות מקפה מעולה, מילקשייקים איכותיים וצוננים, גלידת וניל, כריכים, ארוחות בוקר ועוד . מספר הטלפון במקום הינו – 03-5289753.

אחד מבתי הקפה הפופולאריים ביותר הינו קפה לנדוור, סניף אבן גבירול 70, תל אביב. בית הקפה מציע ללקוחותיו ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, ארוחות לילדים, מתוקים, פיצות, כריכים ועוד, והוא פתוח במשך 24 שעות ביממה, מיום א’- שבת. מספר הטלפון במקום הינו: 03-6964924.

בשרים ומאכלי ים?

חובבי הבשר ימצאו את מבוקשם במסעדת הדסון. המסעדה בעלת המטבח הבינלאומי, מציעה מגוון בשרים איכותיים ושפע תוספות. תוכלו למצוא את המסעדה ברחוב הברזל 27, רמת החייל ובמספר הטלפון- 03-6444733.

כמו כן, תוכלו לסעוד במסעדת בוצ’רי דה ברילוצ’ה. המסעדה הארגנטינאית ומלאת החיים, מציעה ללקוחותיה בשרים, יינות, גלידות ושוקולדים בסגנון ארגנטינאי. המסעדה נמצאת ברחוב הברזל 4, תל אביב ובמספר – 053-8094945.

בוצ'רי דה ברילוצ'ה

בוצ’רי דה ברילוצ’ה

אם אתם חובבי מאכלי ים, תוכלו לסעוד במסעדת גוצ’ה, שם תוכלו להתרווח וליהנות ממבחר נרחב של פירות ים, דגים ועוד. המסעדה נמצאת ברמת החייל, רחוב הברזל 7, תל אביב ומספר הטלפון הוא- 03-6482999 .

כמו כן, תוכלו לסעוד במסעדת אושן בר פירות ים וליהנות משרימפס, קלמרי, סושי חם עם סלמון ועוד. מספר הטלפון של המסעדה הינו: 09-9511219 והיא נמצאת בהרצליה הפיתוח, רחוב אבא אבן 5.

מסעדות איטלקיות כשרות

הכירו את סופיצה- מלכת המסעדות האיטלקיות הכשרות של תל אביב, בה תמצאו שלל מנות איטלקיות שפשוט לא תוכלו להפסיק לפנטז עליהן אחרי שתצאו מהמסעדה. כל המנות עשויות רכיבים טריים ואיכותיים במיוחד, בסטנדרט של מסעדה איטלקית בלב ליבה של רומא, לא פחות. ההנאה מובטחת! סופיצה ממוקמת ברחוב יהודה הלוי 56 תל אביב. טלפון 03-5661134.
מסעדות איטלקיות כשרות בלב אביב

Leave a Reply

Your email address will not be published.