Home » כללי » ארוחות בוקר בתל אביב

ארוחות בוקר בתל אביב

מארוחות בוקר תל אביבחפשים מקום לפתוח בו את הבוקר בתל אביב? רוצים מקום שבו ניתן לממש את האיחול “בוקר טוב”?  לרשותכם מקום אטרקטיבי לאכילת ארוחות בוקר עשירות, מגוונות וטעימות. תפריטים מזינים ומאוזנים בטווחי מחירים שונים, נוחים ומתאימים לכל כיס, מאפשרים לכם ליהנות מארוחות מפנקות ומשירות מקצועי ואדיב.

ארוחות בוקר טריות ואיכותיות מוצעות לכם בקפה לנדוור, שבו נמנעים משימוש בחומרים משמרים ובתוספי צבע וריח. כל חומרי הגלם טריים וטבעיים בלבד.

ארוחות הבוקר העשירות מציעות ביצים במחבר סוגי הכנה, סוגים אחדים של גבינות, סלט טונה, חציל בטחינה, יוגורט עם גרנולה וסילאן/דבש, סלסלת לחמים טריים (מריחים?) , סלט עדשים וקינואה, מיץ טבעי, קונפיטורת פרי ועוד מאכלים מעוררי תיאבון ו…משביעים.

במסגרת תפריט ארוחות הבוקר ניתן ליהנות גם משקשוקה עסיסית וכמו כן משאר הפריטים המוצעים במקום ובהם: פיצות, סלטים, כריכים, כריכונים, נשנושים, מגוון קינוחים ועוד.

מעוניינים בתהליך זכיינות ברשת קפה לנדוור?

שיהיה לכם יום קפה

התעוררתם? בוקר טוב. איך ישנתם?  לאחר ההתארגנות אתם מוזמנים לפתוח את הבוקר כדי שיהיה לכם נעים וטעים. שיהיה לכם יום קפה. זה המקום וזה הזמן להזמין אתכם לאכול ולבלות.

אפשר לפתוח את הבוקר עם קפה ומאפה. תמהיל ניחוחות שני המרכיבים של חוויית בוקר ייחודית בקפה לנדוור מוכיח כי יש הנאות קטנות ומתוקות שניתן ליהנות מהן מדי בוקר ובעצם בכל שעה שהיא, קרוב לביתכם בעיר הגדולה.

ארוחות הבוקר הייחודיות המוגשות בסניפי הרשת בכלל ובסניפיה בתל אביב בפרט מהוות סיבה מספיקה לבואם של אנשים מחוץ לעיר הקובעים פגישות בקפה עם חברים ומכרים וגם אם אוהבים…

חווית הקפה המומלצת בשבילכם

מי שדבר לא בוער להם והם יכולים לאפשר לעצמם לקחת את הזמן באטיות ולהתענג עליו יכולים למצות את הוויית הקפה והחוויה שהוא מזמן לפוקדים אותו בעיקר בשעות הבוקר, כשהעולם נפקח ונתפתח לאטו.

זה מכבר הפכה רשת הקפה הזו למותג בתחום הקפה בפרט ובתחום ארוחות בוקר בכלל. באתר האינטרנט של החברה ניתן להתוודע מבעוד מועד אל התפריט המוגש בכל אחד מסניפיה ובכך להיערך מבעוד מועד לקראת הארוחה.

רבים הבוחרים לאכולה ארוחת בוקר בבית קפה תל אביבי בוחרים בסניפי הרשת באופן טבעי ומתבקש, ודאי מי מהם שפוקדים אותם לעתים תכופות ואינם זקוקים להמלצות.

ארוחות בוקר מזינות וטעימות בקפה לנדוור בתל אביב הן הצעה שאי אפשר לסרב לה. נעים וטעים לאכול אותן במחיצתם של אנשים קרובים ואהובים, שעמם תמיד מהנה ומעניין להמתיק סודות וקפה.

 

ואיפה נאכל ארוחת ערב? גם בתחום הזה לתל אביב יש מה להציע, והרבה! בין אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית כשרה בתל אביב, אוכל אסיאתי, בר טאפאס או מסעדת גורמה צרפתית, אתם יכולים להיות בטוחים שלתל אביב יש את הפתרון המושלם עבורכם. למידע נוסף- www.go-rest.co.il