Home » כללי » בתי קפה כשרים בירושלים

בתי קפה כשרים בירושלים

ירושלים היא לא רק העיר המאוכלסת ביותר בארץ (מעל 800,000 איש) ובעלת שטח השיפוט הגדול ביותר, והיא לא רק משופעת באתרים בעלי חשיבות היסטורית, תרבותית ודתית, ולא רק מתאפיינת באדריכלות מרתקת ובקסם הרב שהיא מהלכת על כל העולים אליה לרגל – אלא היא גם עיר בעלת תרבות קולינארית מפותחת להפליא ובפרט מציעה שלל בתי קפה כשרים מלבבים במיוחד.

הסיבות לפופולאריות של בתי קפה כשרים בירושלים

בירושלים, כידוע, חיה אוכולוסיה דתית גדולה, שרמת החיים שלה עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות, ובהתאם היא נוהגת לצאת יותר לבילויים. אחד הפופולאריים בהם הוא יציאה אל בתי קפה ומסעדות, כשכמובן מדובר במקומות המציגים תעודת כשרות. בנוסף, ירושלמים רבים אחרים מגדירים את עצמם כשומרי מסורת, כך שגם הם מהווים קהל יעד של בתי הקפה הכשרים.

לצד הלקוחות שהכשרות מהווה מבחינתם תנאי הכרחי לבילוי בבית קפה, מגיעים לבתי הקפה הכשרים בבירה גם לא מעט חילונים, שכן ההתפתחות הקולינארית המואצת שעברה ירושלים בשנים האחרונות גרמה לכך שתפריטים כשרים מתגלים כמגוונים מאוד ובעיקר טעימים להפליא, ובנוסף בית קפה איכותי תמיד מושך לקוחות מכל פלחי האוכלוסייה, גם אם הוא כשר.

סיבה נוספת לפופולאריות הגואה של בתי קפה בירושלים, ובתוכם אלה הכשרים, היא הגידול המתמיד במספר הסטודנטים המגיע לעיר, וכמו סטודנטים בכל עיר בעולם, הישיבה בבתי קפה היא אחד הבילויים האהובים והמקובלים.

בתי קפה בירושלים

 

בתי הקפה הכשרים הטובים ביותר

קפה קדוש, השוכן ברח’ שלומציון, מוכר בעיר ואהוב בעיקר בזכות החמימות האינטימית והמשפחתית המאפיינת אותו מאז היווסדו לפני למעלה מ- 40 שנים. בקומה העליונה שוכנת קונדיטוריה שניחוח המאפים שלה מסעיר את חוש הריח ומבטיח חוויה מענגת במיוחד.

בית קפה ירושלמי כשר אחר המבטיח חוויה מענגת בכל ביקור הוא טחנת הקפה, השוכן באחת השכונות היותר ציוריות של ירושלים, עמק רפאים. טחנת הקפה מציעה בעיקר אינספור סוגי קפה משובח במיוחד ומאפשרת גם לקחת הביתה פולי קפה מוברחים.

עוד סניף מומלץ וכשר הינו סניף קפה לנדוור סינמה סיטי ירושלים. בבית הקפה וויטרינה גדולה אשר נותנת תחושה מרחב לאורחים במקום ומספקת תחושת רוגע ונינוחות לאורחים. הסניף כשר למהדרין ומציע תפריט חלבי מוצלח ומיוחד שפיתח שף הרשת שחר ברנע הכולל: מנות דגל חלביות, ארוחות בוקר מפנקות, דגים משובחים, מנות ילדים טעימות, קינוחים, וקפה איכותי.

עוד בית קפה כשר מומלץ הוא קפה בצלאל, שכמשתמע משמו שוכן במדרחוב בצלאל וניתן למצוא בו סטודנטים רבים מהאקדמיה לאמנות ולעיצוב בעלת שם זה. תפריט מעולה, לקוחות ססגוניים, אווירה מלאת השראה ואנרגיות חיוביות מבטיחים הנאה רבה בכל שעות היום.