Home » כללי » השחור החדש כבר כאן: ניר גלילי מסונול בשת”פ עם קפה מולינרי

השחור החדש כבר כאן: ניר גלילי מסונול בשת”פ עם קפה מולינרי

מחזור שוק הקפה ישראלי מגלגל 4.5 מליארד שקל בשנה. ולחשוב שתקופת שתיית הקפה הטחון נמשכה עשור וחצי,  שבממוצע ליום קופי לאברס שותים מינימום שתי כוסות קפה ליום. אנשי מילואים וחיילים סדירים לא יכולים להתחיל את היום בלי לגימה של קפה שחור. אבל כמו בעולם היין, כך גם בקפה – החך הישראלי הפך ליותר מעודן לאורך השנים.

מאות בתי הקפה נפתחו בשנים האחרונות משווקים מקיאטו, אספרסו, קפה לאטה או אמריקנו, ואנחנו מגלגלים שמות אלה כאילו נולדנו איטלקים. במקביל, הנס קפה הביתי הודח על ידי הטסטר צ’ויס ועמיתיו המיובאים.

הלקוח ישראלי לוגם שתי כוסות קפה ליום, חלק מהן הוא צורך מ-500 בתי קפה הפועלים בכל רחבי הארץ. נתון זה אינו כולל את המתחמים הנוספים המוכרים קפה בחנויות נוחות בתחנות הדלק של ארבע חברות הדלק העיקריות.

סונול גם דחפה ידה אל כוס הקפה, ועכשיו ניתן לרכוש בחנות הנוחות Sogood קפסולות קפה מהרשת האיטלקית מולינרי. מחיר כמוסה, שתשווק באריזות של עשר יחידות, הוא ₪1.49  תהיה נמוך באופן משמעותי מהמקובל. לדוגמא , כמוסת נספרסו נמכרת ב-₪2.2-₪2.3 שקלים.

קפה ישראלי - Sogood

הקפה הוא רק אחד מבין עשרות המוצרים הנמכרים בחנויות הנוחות Sogood. ״חוץ ממוצרי מזון יש לנו הכל, אפילו לחם כוסמין מלא ומוצרים ‘לבנים’ כמו מכונות כביסה ומקררים, הנמכרים באמצעות קטלוגים של רשת ניופאן, וגם פלאפונים ומוצרים נלווים של תעשיית הסלולר ומוצרים לרכב״, מצהיר ניר גלילי. וזה משתלם להם: ״אנחנו מגלגלים מדי שנה כ־300 מיליון שקל, והרווח התפעולי נאמד ב־100 מיליון שקל לשנה״.

בנוסף לקפה, רשת Sogood מציעה מזון לנהגים הטרוטים והרעבים. הטרנד האחרון בתחום הוא כריכים ממותגים. סונול קפצה כיתה ומוכרת ברשת סו־גוד כריכים של השף מאיר אדוני. הכריכים נמכרים בשלושה טעמים: ברביקיו, עוף סצ’ואן וכריך טבעוני של פטריות פורטובלו, תמורת 29.90 שקלים לכריך. ״על האיכות של השף מאיר אדוני אף אחד לא יכול להתווכח״, אומר גלילי. ״אנחנו מוכרים מתכון מנצח ומספקים לנהגים עוד סיבה לביקור בתחנות שלנו”.

לקריאת הכתבה המקורית במעריב אונליין – לחצו על הלינק