Home » כללי » טרנד חם! סדנאות בישול לקבוצות

טרנד חם! סדנאות בישול לקבוצות

סדנאות בישול הפכו בשנים האחרונות לטרנד חם. אנשים הולכים בקבוצות לערב חווייתי של סדנת בישול, ארגונים לוקחים את צוות העובדים לימי גיבוש בסדנת בישול ואפילו באירועים פרטיים הרבה פעמים סדנת בישול יכולה להיות פעילות נהדרת עם ערך מוסף לאורחים.

המון סדנאות מוצעות ע”י אנשי מקצוע ושפים בנושאים שונים מעולם הבישול.

הנה כמה רעיונות-סדנת בשר

 

סדנאות בשר

לאוהבי הבשרים, קיימות סדנאות בשרים בהן לומדים על סוגי נתחים שונים של בשר, לומדים טכניקות טיפול בבשר, כיצד לבחור נתחים איכותיים ומהן דרכי הבישול המומלצות עבור הנתחים השונים.

ברוב הסדנאות ייהנו המשתתפים גם מארוחה עשירה בסופה של הסדנה, בה יאכלו מנות שהכינו בעצמן ולפעמים גם מנות שהכין עבורם השף שמעביר את הסדנה.

בסדנת הבשר היוקרתית של מיטס אנד סוויטס  משלבים ידע תיאורטי ומעשי בסדנה שמועברת על ידי שף דרום אמריקאי מומחה בבשרים. כאן תהיה למשתתפים הזדמנות ללמוד גם על הכנת בשרים בסטייל דרום אמריקאי כמו אסאדו איכותי למשל.

סדנאות לילדים

פעילות מצוינת לחגיגות יום הולדת או כדי להעביר יום חווייתי בחופש לילדים. יש סדנאות בישול רבות לילדים בכל מיני נושאים, אבל אנחנו אהבנו במיוחד את הרעיון של סדנת פיצה.

הילדים ילמדו להכין פיצה, משלב הכנת הבצק ועד סוגי רטבים ושילוב תוספות אפשריות. הסדנה מתאימה לטווח רחב של גילאים, הילדים נהנים מהמשחק בבצק, ויוצרים ארוחה שהם מאוד אוהבים לאכול עם תחושת סיפוק שהם עשו זאת בעצמם.

מסעדה שהשכילה ללמוד מהרעיון היפה הזה וליישם במקום היא סופיצה – מסעדה איטלקית בתל אביב, שמציעה לילדים חוויה של הכנת בצק לפיצה לצד הארוחה. הילדים יקבלו משטח עץ, מערוך ובצק. הם מכינים את הפיצה שלהם והמסעדה אופה אותה עבורם. מלבד הערך המוסף לילדים, גם ההורים נהנים מהאפשרות לשבת בנחת ולאכול ארוחה איטלקית טובה.

סדנת בישול מולקולרי

לאוהבי החדשנות הקולינרית, שרוצים גם ליהנות מסוג של הופעה תוך כדי שהם לומדים לבשל, סדנת בישול מולקולרי תהיה הסדנה המתאימה.

ללמוד לבשל בתנאי מעבדה כימית, עם קרח יבש, חנקן נוזלי שמייצר עשן, שימוש בכלים מיוחדים לבישול כמו פאקוג’ט להכנת גלידה, סו ויד ותרמומיקס.

המשתתפים ילמדו להכין אוכל חדשני, בצורות ומרקמים בלתי רגילים, שמאתגרים את החושים. ויצאו בלי ספק עם חוויה מיוחדת שתיזכר לזמן רב.