Home » כללי » מגיעים לאירוע ברעננה? 3 מסעדות מומלצות לבילוי שאחרי האירוע

מגיעים לאירוע ברעננה? 3 מסעדות מומלצות לבילוי שאחרי האירוע

יש הרבה אירועים ברעננה שנחשבים איכותיים ומבוקשים, כמו קונצרט של סימפונט רעננה. הגעתם לאירוע בעיר ואתם מחפשים אחריו מסעדה טובה? למרות היותה עיר שקטה בשרון היא הפכה בשנים האחרונות למרכז קולינרי מסעיר, עם מסעדות טובות ומגוונות בכל רחבי העיר, בין אם ברחוב אחוזה המרכזי, או במרכזי קניות ומסחר שונים. מתוך מבחר עשיר זה לפניכם 3 מסעדות מומלצות שבהחלט כדאי להכיר.

לחובבי המטבח האסייתי

לחובבי המטבח האסייתי כדאי להכיר את ריבר נודלס בר שברחוב אחוזה ברעננה. מדובר בבר עם אווירה נעימה ומזמינה, עם תפריט משובח של מנות נודלס, קומבינציות שונות של סושי, קינוחים מיוחדים, ועוד. רשת ריבר פועלת כבר מעל שני עשורים ובמטבחה שמים דגש על חומרי גלם משובחים וטריים, לצד טעמים מאוזנים ושירות יוצא מהכלל. התפריט של המסעדה יעניק לכם חוויה קולינרית קלילה וטעימה, מושלמת לסוף הערב, עם שפע של מנות אסייתיות מעולות ומבחר מנות טעימות גם לצמחוניים וטבעוניים, לצד תפריט משקאות עשיר שכולל קוקטיילים, יינות ומשקאות יפניים.

לרעבים באמת

יצאתם מהקונצרט ברעננה ממש רעבים? כדאי לכם להגיע למסעדה הבשרית באקרו. המסעדה מציעה תפריט בשרי משובח עם אוכל דרום אמריקאי, בדגש על ארגנטינאי, לצד מנות בשר בסגנון ברביקיו אמריקאי. המנות כוללות בשר מעושן במעשנה, בשר אסדו ועוד מגוון נתחי בשר נוספים שכולם חולקים ביחד.

כמו כן, כל נתח בשר שמוגש במסעדה מקבל טיפול וצלייה איכותיים ומוקפדים, כאשר במסעדה מתמחים בצליה של בשר בתנור גחלים, במעשנה עם צלייה איטית על חום נמוך. כל זאת מבטיח קבלת נתחי בשר עסיסיים במיוחד, המוגשים לצד מנות מטבח מובחרות נוספות. מדובר במסעדה לא כשרה עם מקומות ישיבה בחוץ וחניה חינם סמוכה.

בר ים תיכוני מלא בגרוב

בא לכם אחרי הקונצרט לשבת בבר מעוצב ונעים עם אוכל ומוסיקה טובה? כדאי לכם ללכת לבר הים תיכוני פאנקי סיסיליה, שמציע מקום לשבת בחוץ למשקה וכיבוד קל או בפנים לארוחה מלאה, והנאה ממוסיקה טובה או מהופעה של אומן אורח. כמו כן במסעדה מגישים מנות שף מעולות שנראות נהדר, כמו כרובית בטאבון, פלטה מופלאה של דגים, קבבים עסיסיים מגריל פחמים, ומנות בטעם של בית כמו מסוקה או חריימה ועוד. בסך הכול מדובר במקום מלא בגרוב, שמאוד נעים לשבת בו עם חברים ולהעביר ערב של אוכל טוב ושתייה.