Home » כללי » מסעדות איטלקיות בארץ – אילו מומלצות ביותר?

מסעדות איטלקיות בארץ – אילו מומלצות ביותר?

אם יש משהו שעובד טוב לאורך שנים בעולם הקולינרי הישראלי, אלו מסעדות איטלקיות. ללא ספק חלו שינויים במטבח האיטלקי עם הזמן, אבל האוכל תמיד נשאר מדהים ומנחם במיוחד. מסעדות איטלקיות כבשו את כל העולם ויש לכך סיבה מוצדקת בהחלט, אבל אותנו מעניינות המסעדות שנוכל למצוא כאן, קרוב לבית. תוכלו למצוא מסעדות איטלקיות בכל רחבי המדינה, כאלו שנאמנות למסורת וכאלו ששוברות אותה. לכל מקרה בו תחפשו מסעדה איטלקית מומלצת – להלן ההמלצות.

תמונה של מנת פסטה

מסעדת מל ומישל

נתחיל כמובן בתל אביב, שניתן להתווכח על היותה הבירה הקולינרית של ישראל. מסעדת מל ומישל היא פנינה רומנטית עם אווירה אינטימית ותפריט יחסית מצומצם. מנות פיצה לא תמצאו כאן, אבל המנות שכן נמצאות כאן נעשות עם תשומת לב והקפדה שאין רבות כמותן. מנות דגים וסלטים זה שם המשחק אצל מל ומישל, עם מנות דגל כמו ארטישוק רומאי צרוב שמוגש עם פולנטה תירס ופירורי לחם מתובלים. הניוקי של המסעדה שווה ציון גם כן, כיוון שמדובר בתענוג צרוף לבלוטות הטעם שלכם שמוגש ברוטב קרם כמהין. למסעדה תפריט מגוון עם עסקיות צהריים ועסקיות ערב, אז תקפצו לבקר במסעדה איטלקית מומלצת ביותר זו.

מסעדת אמורה מיו

אמורה מיו היא מסעדה איטלקית מומלצת, כיוון שהיא מסעדה איטלקית קלאסית. המקום משרה אווירה משפחתית בה תוכלו ליהנות ממזון איטלקי עממי, בשביל אנשים שאוהבים לאכול. האוכל באמורה מיו בא לידי ביטוי כמנות כפריות בנוסח הבישול מדרום עד צפון איטליה, עם התאמות קטנות ונגיעות שהופכות אותו למושלם עבור ישראלים. במסעדה יש תפריט מגוון עם כל סוגי המנות שתוכלו לחשוב עליהן, חוץ ממנות דגים. צריך לקחת בחשבון שמדובר במסעדה פופולרית ועשויה להיות המתנה כאשר מגיעים לסעוד כאן, במיוחד כאשר מדובר בסופי שבוע במהלכם תצטרכו לשריין מקום שבועיים מראש. במסעדה ישנו גם תפריט עסקיות צהריים, שמוגש בימי חול בלבד.

מסעדת טריולה

טריולה היא מסעדה איטלקית מומלצת בפתח תקווה, שמשלבת בין אווירה נעימה וקלילה לאוכל רציני ומוקפד. מסעדה איטלקית קלאסית על כל המשתמע מכך, עם פסטות טריות, נתחי בשר איכותיים מאזור הצפון וכמובן פיצות ישר מהטאבון. לאחרונה התווסף למסעדה גם תפריט דגים חדש, שמציע מנות פילה דניס, קרפצ’יו סלמון ועוד. לחובבי האלכוהול ובדגש על יין, תשמחו לדעת שבימי שני בערב מסעדת טריולה מציעה דיל מיוחד של יין ללא תחתית. במסעדה ישנן מספר מנות מומלצות במיוחד שאסור לפספס, כמו הפפרדלה מהים עם שרימפס וקלמרי בשמנת, ברנדי, שקדים ושרי תמר, לצד מנות הבשרים שמוגשות עם תוספת חמה וסלט אישי.

בתאבון!