Home » כללי » מסעדות בשרים מומלצות

מסעדות בשרים מומלצות

אמנם בני אדם רבים עברו לתזונה טבעונית או צמחונית ובהתאם הוציאו את הבשר מהתפריט שלהם בזמן האחרון, ובכל זאת ניתן למצוא ברחבי הארץ שפע מסעדות בשרים ולא מעט סועדים המתענגים על סטייקים עסיסיים, קבבים, נתחי קצבים, המבורגרים ושאר מנות בשריות.

למעשה, מסעדות הבשרים בישראל זוכות להצלחה מרשימה במיוחד כשבוחנים את נתוני צריכת הבשר בארץ: אם בארגנטינה, למשל, צורכים כ- 54 ק”ג בשר בקר לנפש בשנה (בממוצע כמובן) ובארה”ב הצריכה השנתית הממוצעת היא כ- 40 ק”ג,

הרי שהישראלים אוכלים פחות ממחצית מכמות זו, וגם החיבה לבשר עוף על צורות ההגשה השונות שלו (ובפרט חזה העוף והשניצל) לא הופכת אותנו לצרכני בשר מרשימים במיוחד – אולם עדיין מסעדות הבשרים וקייטרינג אסאדו למיניהם כאמור פועלים בהצלחה.

הסיבה העיקרית לכך היא שגם מי שממעיט בצריכת בשר, בין אם מסיבות בריאותיות, בין אם מטעמי מוסר ובין אם עקב המחיר היקר, עדיין נהנה לצאת למסעדה וליהנות ממנה משובחת באמת של בשר.

מסעדות בשרים - Gorest

סוד ההצלחה של מסעדות בשרים פופולאריות

באופן טבעי, מסעדת בשרים איכותית נשענת על בשר איכותי.

אם בסוגים אחרים של מסעדות ישנה ציפייה לשילובי טעמים מקוריים ומפתיעים או למנות שמספרות סיפור, הרי שכשמדובר בסינטה, פילה, נתח קצבים, שאטובריאן, טי בון או אנטריקוט מה שקובע את טיב המנה ואת ההנאה מהביקור במסעדה הוא אך ורק איכות הבשר.

בשר מנתחים מובחרים, שיושן כהלכה, וזכה לטיפול אוהב ומיומן במטבח ייצור מנה שמזכירה לקרניבורים מהו טעם החיים האמיתי – ויבטיח הצלחה למסעדה לאורך זמן.

כאמור לאורכה ולרוחבה של המדינה נמצאות כמה וכמה מסעדות בשרים מומלצות, ובפרט ניתן לציין את פורטרהאוס בתל מונד – שמגישה נתחים מסיביים המיושנים במקום ושאינם זקוקים לשום תיבול פרט למלח ופלפל בזכות איכותם הגבוהה.

את NG הדקדנטית והסטייליסטית, כפי שמסעדת בשרים צריכה להיות (והשוכנת בשכונת נווה צדק התל אביבית)

את לימוזין שברמת ישי, מסעדה השייכת לבוקרים ישראלים ומגישה מטעמים מלהיבים ובפרט את ה”לימוזין קאט”, מנת הדגל של המקום

ואת מרינדו שבטיילת עין גב – מסעדת בשרים המוכיחה כי כשרות אינה מגבלה, ומציעה לצד מנות מעולות גם את נופה הקסום של הכנרת.