Home » כללי » יוצאת לאכול ורוצה להרגיש זורחת? 3 טיפים לפילינג המושלם!

יוצאת לאכול ורוצה להרגיש זורחת? 3 טיפים לפילינג המושלם!

יוצאת למסעדה ורוצה להרגיש זורחת? כדאי שתתחילי לעשות שימוש קבוע במוצרי פילינג איכותיים לעור הפנים. ובכדי ששימוש בפילינג יהיה אפקטיבי קבלי 3 טיפים לפילינג מושלם עם מוצרי האיכות של מותג הקוסמטיקה דרמלוג’יקה, שיסירו תאי עור מתים ויחשפו עור פנים חלק, רענן, בריא וזוהר.

טיפ 1 – בחרי בפילינג באבקה

יש לדעת כי בחירה במוצרי פילינג יותר מידי חזקים ואגרסיביים לשימוש יומיומי, למעשה פוגעת בעור הפנים מכיוון שהיא גם מורידה את שכבת ההגנה הטבעית של העור. בכדי למנוע מצב זה מומלץ לעשות שימוש במוצרי פילינג באבקה של דרמלוג’יקה שמספקים מענה יעיל, עדין ובטוח. מוצרי הפילינג מגיעים לשוק בתצורות שונות, כאשר המומלצת ביותר לשימוש יומיומי הינה בצורת אבקה כפי שמציעים לכם בחברת דרמלוג’יקה. מדובר במוצרי פילינג עם רכיבים פעילים עדינים שמספקים מענה לשימוש יומיומי עם הסרה של תאי עור מתים מהפנים הגורמים לכתמים, לעור דהוי, יבש ונטול ברק. פעולת הפילינג מסירה את התאים המתים ומגלה שכבת עור חדשה ורעננה.

טיפ 2 – פילינג אבקה שיבולת שועל

אם אתם מבקשים אבקת פילינג מומלצת לשימוש יומיומי כדאי שתכירו את מוצר דיילי מילקפוליאנט החדש של דרמלוג’יקה, המבוסס על שיבולת שועל וגם על חלב קוקוס, חומצה סליצילית ותמציות בוטניות. מדובר באבקת פילינג מעולה לשימוש שוטף המסירה מהפנים תאי עור מתים, מחליקה ומלטשת את העור ושומרת על הלחות שלו. כמו כן אבקת פילינג שיבולת שועל מעניקה לעור פילינג מרגיע ועדין, עם גוון ומרקם אחידים, שלא רק שאינו פוגע בשכבת ההגנה הטבעית של העור אלא להיפך מחזק ומזין אותה. היישום של אבקת שיבולת שועל מאוד פשוט והוא כולל הוספת מעט מים לאבקה והפיכתה לקצף קרמי המיושם על עור הפנים, שמסיר בהדרגה ובאטיות שכבת עור מתות. הטיפול מתאים גם לעור פנים רגיש במיוחד.

טיפ 3 – עוד סוגי פילינג אבקה שכדאי להכיר

מלבד פילינג שיבולת שועל יש עוד סוגי אבקות פילינג של דרמלוג’יקה שמאוד כדאי להכיר. האבקה הראשונה עטורת השבחים, הינה של פילינג אורז לשימוש יומיומי, שתורמת למי שרוצה גם להבהיר את עור הפנים וגם לקבל עור פנים חלק ומלוטש. כמו כן ניתן לבחור באבקת פילינג פחם השומרת על עור הפנים מפני נזקי סביבה. מדובר במוצר עוצמתי שמחליק את עור הפנים ומגן עליו מפני נזקי סביבה והליכים ביוכימיים שגורמים להזדקנות העור החשוף לחלקיקים מזהמים באוויר.