Home » כללי » 5 סוגי בירה ישראלית שאתם חייבים להכיר!

5 סוגי בירה ישראלית שאתם חייבים להכיר!

כשאתם חושבים על בירה ישראלית עולה לכם בראש רק מכבי וגולדסטאר? כנראה שאתם מזמן לא בעניינים. למי שלא יודע השוק של ימינו מציע מבחר עשיר של בירות ישראליות איכותיות, טעימות ומיוחדת מסוגים שונים. ואם אתם מבקשים כתובת אחת שבה תוכלו למצוא מבחר עשיר של בירות בוטיק איכותיות, כדאי לכם להגיע לאחד הסניפים או להיכנס לאתר של בירבזאר המהווים פלטפורמה מבוקשת עבור בירות קראפט ישראליות ממגוון סוגים, לרבות בירות של המותג עצמו.

חמש בירות מומלצות

רוצים להכיר בירות ישראליות מומלצות? לפניכם רשימה של חמש מבשלות בירה מובחרות עם בירות מומלצות מכל מבשלה, שבהחלט כדאי לכם לנסות:

  1. בירות של בירבזאר- מבחר איכותי וייחודי של בירות מבית מבשלת בירבזאר, רבות מהן משלבות טעמים מיוחדים. למשל תוכלו לבחור בבירה הראשונה של המותג “החתול השמן”, שיש לה גוף קליל וטעם עדין מעט מריר ומאוזן, לצד ארומה מרעננת ופירותית. עוד בירה מומלצת של המותג מכונה בינדי, שהינה בירה כשות עם ארומה של פירות הדר ופירות טרופיים, לרבות רמיזות של פסיפלורה, ליצ’י ומנגו. מבשלה מעולה זו גם מכינה את בירה ויטני המבוססת על חיטה משובחת מבוואריה עם טעם מאוזן בין מתוק, יבש חמצמץ, ועם ארומה של ציפורן ובננה.
  1. בירה מלכה- מבשלת בירה מעולה המציעה מבחר איכותי של בירות בוטיק, ממנו בולטת בירה אדמונית, שהינה בירה אייל לא מפוסטרת עם גוון אדום בסטייל של בירות אייל אנגליות. כמו בירה אנגלי גם בירה זו עברה התססה שנייה בתוך הבקבוק, מה שמוביל לקבל בירה מלאה באישיות.
  1. בירה עוג- בירות בוטיק נהדרות ממבשלת עוג הגולן, איכותיות במיוחד, בין היתר בזכות שימוש במים של מעיין סלוקיה בו עושה שימוש גם חברת מי עדן. בייחוד יש לציין את בירה לאגר עוג אלון שמותססת בחביות אלון מיושנות מצרפת ומחביות אמריקאיות. כל זאת מוביל לקבלת בירה עם טעם עמוק במיוחד עם ארומה של וניל ומוקה.
  1. ההודית המכוערת- בירת בוטיק מבית מבשלת שריגים שמקורה באיחוד של שתי מבשלות, עמק האלה ומבשלת רונן. הבירה ההודית המכוערת של המבשלה הינה בירה מפתיעה במיוחד, שמבשלת טעמים מרירים לצד טעמים מתוקים ופירותיים וטעם עמוק של כשות.
  1. בירות שפירא- בירות בוטיק ירושלמיות ממבשלה באזור התעשייה של בית שמש, אהובות בפאבים של תל אביב. בין הבירות של מבשלה זו כדאי לנסות את בירת החיטה, שהינה בירה בהירה, מהנה ומרעננת עם נגיעות של בננה וציפורן.